TBD

2012. március 15., csütörtök

CON Sorozat




A történetről:
#1 New York Times bestselling sorozat...

A Sötét-Vadászok világa semmire sem hasonlít, amid eddig láttál. Sötét. Undorító. Veszélyes...

És az egész móka és kacagás.

A nevem Nick Gautier és ez életem története.


Először is, tisztázzuk a nevemet. Go-shay-nek kell ejteni nem pedig Go-tee-ay vagy Goat-chay(ebben van egy extra H betű, és ahogy anyám mondja, annyira szegények vagyunk, hogy nem engedhetjük meg magunknak azt az extra betűt). Nem vagyok puccos Francia divattervező. Csak egy átlagos srác... nos, már amennyire valaki, akinek az anyja egy sztriptíz táncos az apja pedig egy gonosztevő átlagos lehet.

De ahogy anyám gyakran mondja, a barátok azok, akiket Isten azért adott nekünk, hogy jóvá tegye, amiért ilyen családba születtünk. És az anyám, a foglalkozása ellenére egy igazi hölgy, és megküzdök bárkivel, aki mást állítana róla. Vedd ezt figyelmeztetésnek. Tiszteled Cherise Gautier-t vagy móresre tanítalak.

A birodalmam a Francia negyed, én uralkodom itt. Mindenki ismer és én is ismerek mindenkit.

Nem vagyok rossz gyerek, ahhoz képest, hogy az utcák és a sikátorok tanítanak. Padlót sikálok a baba boltban és még van néhány másik munkahelyem is, amit nem említhetek, mert anyám megölne, ha tudna róluk. Még idegenvezetőként is dolgozom a "New Orleans-i Élőhalottak" túrákon. Mindenki, aki a negyedbe látogat, befizet egyre, vagy belefut egy ilyen túrába az utcákon. Ismeritek őket. "És ezen a helyen valami kísérteties történt" vagy hasonló hülyeség. Franc, a legtöbbet magam találom ki minden este, csak hogy ne unatkozzak.

Úgy értem, tényleg, démonok? Vérfarkasok? Istenek és Istennők az utcákon (azokon kívül, akik a Mardi Grass plakátokon pózolnak)? Vámpírok? Ki hiszi el ezt a szart?

Az egyetlen vérszopók, akiket valaha láttam azok az ügyvédek a drága öltönyeikben és a nagy seggű moszkitók (ha valaha voltál New Orleans-ban, akkor tudod, hogy a B-52 bombázókról beszélek). Különben is, most, hogy Anne Rice elköltözött a városból, sokukat magával vitt. Vámpírtalan övezet vagyunk.

Megöltek volna engem is, ha nincs az a rejtélyes pasas, aki a semmiből tűnt fel és olyan gyorsan lecsapta őket, hogy semmi mást nem láttam csak egy fekete foltot. A következő dolog, amit tudok, hogy egy olyan világba csöppentem, amit még a legmerészebb álmaimban sem képzeltem, hogy létezik. Márpedig az álmaim elég lármásak szoktak lenni.

A Sötét-Vadászok Daimonoknak hívják őket, én csak ijesztőnek amennyire lehet. Lélek-szívó démonok. Egy kegyetlen Istennő irányítja őket, aki csapdába esett egy olyan birodalomban, amit megvet. Ez egy macska-egér játék az Istennő Apollymi és a Sötét-Vadász Acheron között.

A győztes viszi a világot.

És én a pont az egész háború közepébe csöppentem. És had ne említsem meg a zombikat, amiket az egyik barátom hozott létre vagy, hogy az új legjobb barátom egy démon... oh és ne felejtsük ki, hogy a kiképzőm maga a Halál.

Higgy nekem, élőhalottnak lenni nem amatőröknek való és nem is paranormális játékidő. Minden ijesztő dolog, ami az éjszakába veti magát valós és imádkozz, hogy sose kerülj a valódi formájukkal kapcsolatba. Léteznek, és köztünk vannak. A hentes és a pék a Szent Annán, az öreg, kicsi babgyártó a Royalon, a focicsapatom kapitánya, aki mellesleg egy vérfarkas. Sőt, a kedvenc éttermedet simán irányíthatja egy egész medve alakváltó család. És ki tudta, hogy a csaj, akire buktam egy olyan családból származik, akik hosszú idők óta a vámpír vadászokat figyelik.

Hogy honnan tudom?

Nem, nem vagyok élőhalott. Csupán mostanában nekik melózom.

És minden percét imádom.

==========================================

**Kérlek, vegyétek figyelembe, hogy a Chronicles of Nick egy Fiatal Felnőtteknek szóló spin-off sorozata a Sötét vágyak vadászai kötetnek. Ha felnőtteknek szóló, szintén ebben a világban játszódó könyveket akarsz olvasni, azokat megtalálok a Sötét vágyak vadásza menüpontban.

==========================================

**Figyelmeztetés a Sötét vágyak vadásza fanoknak: 

A Chronicles of Nick a valódi és igaz múltja Nicknek. Van egy hatalmas meglepetés (valójában több is) a sorozatban, amit nem akarok elmondani, de amikor olvassátok, minden, amit ellentmondásosnak találtok, tökéletes értelmet nyer majd. Mi több, meg fogjátok érteni, hogy Nick pontosan miért az aki, és miért gyűlöli továbbra is annyira Acheront.

Nick sorozata addig tart, amíg össze nem találkozik az Éjféli vad (Night Pleasures, DH #2)-al, azután Nick kap egy saját könyvet a Sötét vágyak vadásza sorozatban.

Ne feledjétek az ígéretet, amit próbálok minden könyvnél betartani: Amikor azt hiszitek, mindent tudtok egy szereplőről vagy egy eseményről, rájöttök, hogy a dolgok ritkán azok, amiknek látszanak. Nick egy ilyen karakter. Sokkal több van még a mi kis Cajununkban, mint amit eddig láttatok. Ezért kell 14 könyv a történetének.

Sok-sok titkot megtudtok majd rengeteg szereplőről, köztük Cherise-ről is és főleg Jaden-ről és Jared-ről. Csak várjatok... még semmit sem láttatok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése