TBD

2013. január 17., csütörtök

Styxx háttérinfo

Sherri az alábbi kis szösszenetet osztotta meg velünk Facebookon:

"Mondtam már mostanában mennyire szeretlek titeket? Annyira örülök, hogy ti legalább olyan izgatottak vagytok Styxx könyve miatt, mint én. Carl mondta, hogy sok olvasó kérdezte miért kell ilyen sokáig várnotok, szóval úgy gondoltam, hogy elmagyarázom :)

Egyrészt, még mindig dolgozom rajta. Már teljesen megfogalmaztam, de még mindig szerkesztgetem és ez egy H-A-T-A-L-M-A-S könyv. Egy csomó háttérsztori volt Acheron és Styxx között, amiket kivágtam az Acheronból. Ha emlékeztek, az Acheron akkor kezdődik, amikor 7 évesek és az előtt még nem láttátok Styxxet, kivéve a születési jelenetet. Tehát ott 7 évnyi történetet le kell fedni.

Sőt, az Acheronban nem látjátok kettejüket együtt 16 éves korukig. Szóval rengeteg rendkívül fontos lefedetlen történet van amibe belemehetünk. Mégis mennyi? A 408. oldalt szerkesztem a kéziratban és még csak most töltötték be a 17-et. A 408. oldal egy olyan jelenet, ami az Acheron 135. oldala előtt történt. Az Acheronban láttatok jeleneteket kibontakozni, de a Styxx könyv mutatja meg azokat az eseményeket, amik ezekhez a jelenetekhez vezettek és kulcsfontosságú részeket a történések okaiból. És néha látjátok, hogy mi történik egy Acheron jelenet után. Mint amikor Acheront kidobják Atlantisban… mi történt az úton hazafelé Styxx, Ryssa és az apjuk között? Ahhoz képest, hogy milyen vastag az Acheron, nagyon SOK minden hiányzik belőle.

És aztán egyszer csak megérkezünk a jelenbe… :D
Tudtam mielőtt belekezdtem, hogy Styxx egy hatalmas vállalkozás lesz és eddig nem csalódtam benne :) Azonban újra és újra meglepett. Az összes karakter, Acheron, Simi, Apollymi, a király, Estes, Ryssa és különösen Styxx. Apropó, sokkal több jelenetet fogtok látni az atlantiszi istenekkel.

Na de vissza ahhoz, hogy miért is tart ilyen sokáig. A könyveknél, mind papíralapon, mind elektronikusan eltart egy ideig míg piacra kerülnek. Nem csak annyiból áll, hogy befejezed a könyvet és közzéteszed. Még a borítónk sincs meg Styxxhez. A képeslapokat, amiket láthattatok korábban, sem nyomtathatjuk ki, amíg ez nincs meg. A könyvet még mindig szerkesztem és aztán keresztül megy a béta olvasóimon, a szerkesztőmön, egy korrektoron és ezután mehet a nyomdába, hogy igazi könyvet csináljanak belőle. Ez mind sok időbe telik egy alap 300 oldalas könyvnél is. Mikor egy Styxx méretűről beszélünk ez egy kicsit tovább tart. Ezután fel kell vennünk a kapcsolatot az üzletekkel, átvenni a megrendeléseket, megszervezni a dedikálásokat stb. Nagyon sok olyan dolog van, amit meg kell tenni minden könyvhöz a színfalak mögött.

Szóval nagyon sajnálom, hogy várnunk kell szeptemberig. Higgyétek el nekem. Majd belehalok, hogy beszélhessek a könyvről és nem tehetem. Ugyanez a helyzet az Infernoval. Fájdalmas, amikor én tudok dolgokat, amiket az olvasók nem. Dolgokat, amikről tudom, hogy IMÁDNI fogjátok!!!


Ha már itt tartunk, vissza is térek a szerkesztéshez, de előbb megosztok veletek egy izgalmas dolgot… Carl talált egy érdekes fotót amíg a borítóval foglalkoztunk és míg a modell ugyan nem szőke, az arckifejezése nagyon hasonlít Styxxére. Van egy mondat a könyvben, ahol az egyik karakter azt mondja Styxxnek „amit lenéző arroganciával tévesztettem össze, igazából sértett dac” és számomra ez a kép nagyon jól elkapja azt a kifejezést, mind Styxx, mind Acheron részéről.

Ember, én TÉNYLEG alig várom, hogy mindenki elolvassa ezt a könyvet. A kapcsolat a két testvér között és hogy mennyire különbözőek és milyen egyformák, össze fogja törni és melengetni is fogja a szíveteket egyszerre. Oké, most már vissza a munkához!
Ölelés!! " 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése