TBD

2012. május 29., kedd

Kritika - Born of Shadows (The League #4)


4.5/5 pont
"Imádtam a könyvet, mert nem hiányoztak a sci-fi elemek. Volt harc az űrben, a párosunk hajótörés szenvedett egy ellenséges, egy idegen ragadozó faj által lakott bolygón, különféle civilizációk. És a Románc (persze), humor és az akció miatt. Plusz, a rejtély a gyilkosságok mögött (olyan volt, mintha egy kötélen rángatnának gyanúsítottról gyanúsítottra, aztán oda-vissza… de tényleg, amikor mondtam, hogy na most már tényleg tutifix ezer százalék, hogy Ő a hunyó, kiderült, hogy az a személy ártatlan, vagy épp fordítva. Imádtam!) Azoknak is ajánlom, akik még sosem olvastak sci-fit. Én is nagy fantasy meg paranormal romance rajongó vagyok, de kicsit sem hiányoltam egyiket sem. Bizton állíthatom, hogy megéri a pénzét!" 
 - K. Andrea  Teljes kritika itt olvasható!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése